Gry Komputerowe

Gry:

call-of-duty-4.jpg

Kategoria: PC » Gry
Wydawca: Activision
Ilość graczy: 1, Gra sieciowa
Klasyfikacja PEGI:
Gra przeznaczona dla osób w wieku powyżej 16 lat. Gra zawiera elementy przemocy.
Wersja językowa: polskie napisy
.
Wymagania:
Pentium 4: 2,4 GHZ/ AMD64 2800+ lub Intel i AMD 1,8 Dual Core lub lepszy ram: 512 dla XP lub 768 dla Visty karta graficzna: NVIDIA Geforce 6600 lub lepsza, ATI Radeon 9800 Pro lub lepszy karta dźwiękowa: w 100 % zgodna z DirectX 9.0c dysk twardy: 8GB

Kolejna gra z gatunku FPS, należąca do bestsellerowego cyklu, kojarzonego pierwotnie wyłącznie z II Wojną Światową. W przypadku czwartej części utalentowani developerzy z firmy Infinity Ward postanowili jednak zerwać z tradycją, serwując nam konflikt zbrojny z przełomu XX i XXI wieku. Za tą wojenną zawieruchą stoi rosyjski skrajny nacjonalista nazwiskiem Zakajew, inspirujący światowy terroryzm, celem odwrócenia uwagi mocarstw od swojej próby zagarnięcia władzy w ojczyźnie.

Przejmujemy oczywiście kontrolę nad postaciami rozmaitych żołnierzy, uczestniczącymi we wspomnianych działaniach militarnych. Hollywoodzki scenariusz w ramach trybu single player gwarantuje graczom emocjonującą i zróżnicowaną zabawę od początku do końca. Przygotowano dla nas m.in. desant z helikoptera UH-60 Black Hawk, działanie głęboko na terytorium wroga w pełnym kamuflażu typu Ghillie Suit i prowadzenie ognia z pokładu samolotu AC-130. Poszczególne misje bojowe zlokalizowano w rozmaitych zakątkach globu ziemskiego. Trafiamy m.in. na Bliski Wschód, gdzie jako żołnierz amerykańskiej piechoty morskiej walczymy z islamskimi terrorystami, a także operujemy na terytorium wschodnioeuropejskim, kierując żołdakiem rosyjskim w wojnie domowej.

Developerzy opracowali oprawę graficzną, kipiącą nowoczesnymi rozwiązaniami wizualnymi (głębia ostrości, realistyczne cieniowanie etc.), jak również naturalnie funkcjonujący system fizyczny (przykładowo od fali uderzeniowej, powstałej w wyniku wybuchu, przewracają się metalowe beczki i drewniane skrzynie, a nawet ceglane ściany). Nie zapomniano też o nastrojowych motywach muzycznych i sugestywnych efektach dźwiękowych. Całości dopełnia tryb multiplayer, umożliwiający widowiskową rozgrywkę online.

__________________________

MN360MN_UT3_logo.jpg

Kategoria: PC » Gry
Wydawca: Midway
Klasyfikacja PEGI:
Wersja językowa: polskie napisy

Wymagania:
Win XP, Pentium IV 2,8 GHz, 512 MB RAM, akcelerator 3D z 128MB Ram i pełną obsługą DirectX 9.0c

Kontynuacja bestsellerowej serii gier FPS, od lat walczącej z produktami ID Software i Valve o miano najbardziej popularnej sieciowej strzelanki FPS. Ekipa, spod której palców wyszedł największy Xboxowy hit ostatnich lat - Gears of War, atakuje trzecią częścią jednej z najbardziej znanych strzelanek. Posiadaczy najnowszego sprzętu zachwyci niesamowita wręcz oprawa graficzna, w pełni wykorzystująca możliwości DirectX10, oraz cyfrowy dźwięk przestrzenny w systemie Dolby Digital.

Dla graczy, których mniej interesuje rozgrywka wieloosobowa w sieci, stworzono dużą kampanię z fabułą i ciągiem logicznie następujących po sobie misji. Zamiast przyjaciół, do rozgrywki zaprzęgamy sterowane przez komputer boty, którym wydajemy rozkazy przy użyciu specjalnego menu.

Nowy tryb wieloosobowy, Warfare, jest mieszanką znanych z poprzednich części Assault i Onslaught. Zadaniem zespołu gracza jest kontrolowanie strategicznych punktów mapy dzięki utrzymywaniu w ich obrębie specjalnych Sfer Energii. Istnieje możliwość przejęcia kontroli nad stacjonarnym działkiem obronnym, kierowania pojazdami bojowymi, przenoszenia Sfery - wszystko w ramach systemu klas postaci.

Bardzo interesującym dodatkiem do umieszczonych w grze pojazdów jest Hoverboard, czyli unoszące się nad ziemią urządzenie przypominające deskorolkę, przy użyciu którego można wykonywać triki niedostępne pieszym.

W grze dostępne będą najnowsze wersje świetnie znanych i lubianych broni (Flak Cannon, Pulse Gun) oraz kilka owianych wciąż tajemnicą nowości.

  1. Najlepsza grafika na rynku, pełne wsparcie DirectX10
  2. Nowy tryb gry - Warfare - walka o kontrolę nad strategicznymi punktami mapy
  3. Podział na klasy postaci w trybie Warfare
  4. Nowe pojazdy, w tym deska Hoverboard i przypominający motocykl Viper
  5. Kampania single player i cooperative - wspólna walka z kontrolowanymi przez komputer botami
  6. Nowe bronie oraz podrasowane wersje starych faworytów

_________________________

1133.jpg

Kategoria: PC » Gry
Wydawca: Activision
Wersja językowa: polskie napisy

Wymagania:
Procesor: Pentium 4 3 GHz Pamięć: 512 MB Grafika: Zgodna z DirectX 128 MB System: Windows XP/Vista Wymaga: DirectX 9.0 Dźwięk: Zgodna z DirectX Napęd: DVD-ROM

Enemy Territory: Quake Wars to wieloosobowa gra akcji, nawiązująca stylem i fabułą do legendarnej produkcji studia id Software – Quake II. Mamy rok 2065, a wojska Global Defense Force (GDF) łączą swe siły przeciwko nowej osi zła – barbarzyńskiej, acz zaawansowanej technologicznie rasie Strogg, która dokonuje inwazji na Ziemię. Stań po stronie ludzkości lub Stroggów i wybierz jedną z pięciu unikatowych klas postaci. Czeka na ciebie ogromny arsenał broni, pojazdów i wyposażenia. Korzystaj z pomocy przyjaciół, wykonuj cele misji i stań się prawdziwym asem pola bitwy.

Ta niepowtarzalna strzelanka wieloosobowa, stworzona została przez wielokrotnie nagradzanych producentów Wolfenstein: Enemy Territory – studio Splash Damage. Jednocześnie, dzięki współpracy z id Software, w Enemy Territory: Quake Wars wykorzystywane są przełomowe rozwiązania technologiczne tej firmy, takie jak system MegaTexture. Niezwykle realistyczne, futurystyczne lokacje, doskonałe efekty specjalne i niesamowita płynność rozgrywki – oto Quake Wars!

Charakterystyczne cechy

* Niezwykle dynamiczna strzelanka wieloosobowa, stworzona przez ekspertów w tej dziedzinie – studio Splash Damage i id Software.
* Interesujące misje, wymagające współpracy w ramach drużyny i strategicznego myślenia.
* Współpracuj z towarzyszami, korzystaj z pojazdów i unikatowych zdolności każdego żołnierza.
* Zdobywaj kolejne poziomy, rozwijaj umiejętności i pnij się w górę wojennej hierarchii.
* Dwie, niezwykle odmienne strony konfliktu – GDF i Strogg.
* Unikatowe klasy postaci – po pięć dla każdej ze stron konfliktu.
* Rewolucyjne rozwiązania technologiczne – ogromne przestrzenie, stworzone z wykorzystaniem technologii MegaTexture firmy id Software.
* Realistyczny cykl dnia i nocy, efekty pogodowe, roślinność i dynamiczne cienie.
* Niepowtarzalne lokacje – pustynie, lodowce, góry i wioski.

_________________________
crysis2ha8.jpg

Kategoria: PC » Gry
Wydawca: Electronic Arts
Klasyfikacja PEGI:
Gra przeznaczona dla osób w wieku powyżej 16 lat.
Wersja językowa: polskie napisy

Wymagania:
Procesor: Athlon 64 3000+/Intel Pentium 2.8 GHz (SM 2.0) - Grafika: GeForce 6600/Radeon X800 GTO - RAM: 768 MB (1 GB przy Windows Vista) - 6 GB na dysku twardym - DirectX 9.0c (Windows XP)

Crysis™ to osadzona w realiach science-fiction gra akcji z perspektywy pierwszej osoby. Powstała w wielokrotnie nagradzanym studiu Crytek, w którym stworzono uznany na całym świecie hit Far Cry™.

Rok 2019. Potężnych rozmiarów asteroid uderza w Ziemię.

Rząd Korei Północnej natychmiast zamyka dostęp do wyspy objętej katastrofą, planując zachować tajemnice asteroidu wyłącznie dla siebie. Stany Zjednoczone odpowiadają wysyłając elitarną jednostkę Delta Force Operators, której zadaniem jest zbadanie sytuacji i złożenie raportu w Pentagonie.

Napięcie między Stanami Zjednoczonymi, a Koreą Północną rośnie. W kulminacyjnym momencie asteroid otwiera się, odkrywając olbrzymi, wysoki na 2 km statek obcych. Pojazd generuje potężne pole siłowe, zamraża sporą część wyspy i zasadniczo zmienia klimat całej kuli ziemskiej. Rozpoczęła się inwazja na Ziemię!

Dwa rywalizujące wcześniej państwa jednoczą się w walce z obcymi, próbując ratować ludzkość przed nieuchronną zagładą. Nowo powstały sojusz toczy zacięte walki z nacierającymi siłami wroga. Jednak nadzieja szybko gaśnie…

W tym samym czasie gracz prowadzi elitarną jednostkę wojskową przez porośniętą bujną roślinnością tropikalną dżunglę oraz surowe, pokryte skorupą lodu obszary. Ostatecznie, konieczne będzie zbadanie samego serca statku obcych i bliskie spotkanie trzeciego stopnia…

Crysis oferuje wciągającą rozrywkę z perspektywy pierwszej osoby, w trakcie której należy na bieżąco dostosowywać taktykę, arsenał, typy pancerza i styl gry, by przetrwać i odeprzeć inwazję obcych. Gra wykorzystuje najnowocześniejszą technologię w postaci silnika CryENGINE™ 2, będącego wyłączną własnością firmy Crytek.

* Wciągająca fabuła
Zadaniem gracza jest wykonanie niesamowicie odpowiedzialnej misji odparcia inwazji obcych i ocalenia ludzkości.
* Niespotykany podział akcji na trzy akty
Dynamicznie zmieniający się świat gry zmusza do dostosowywania na bieżąco ustawień pancerza i broni.
* Podejmij walkę z przerażającymi i niesamowicie realistycznymi obcymi
Przeciwnicy w przebiegły sposób używają swoich zmysłów i działają zespołowo, będąc najbardziej wymagającymi przeciwnikami, jakich kiedykolwiek stworzono na potrzeby tego typu gry.
* Sztuczna inteligencja na najwyższym poziomie
Przeciwnicy i sojusznicy korzystają z zaawansowanego systemu sztucznej inteligencji, opartego na taktyce militarnej mającej zastosowanie w rzeczywistości.
* Steruj różnorodnymi pojazdami terenowymi, wodnymi oraz powietrznymi
Do dyspozycji ciężarówki, czołgi, łódki i helikoptery i wiele innych.
* Poznaj tętniący życiem, dynamicznie zmieniający się świat
Trzęsienia ziemi, pękający lód, obrywy skał i tornada stanowią realne i nieustanne zagrożenie.
* Rozgrywka wieloosobowa dla 32 graczy
Oferuje opcje dostosowywania pancerza i broni w czasie rzeczywistym oraz całkowicie nowy tryb, łączący aspekt modyfikacji graczy z wykonywaniem zadań taktycznych.
* Konsekwentny rozwój fabuły
Podejmowane działania mają wpływ na przyszłe wydarzenia, sprawiając, że każdy gracz uczestniczy w swojej własnej, niepowtarzalnej przygodzie.
* Rozbudowany, a jednocześnie prosty w użyciu zestaw narzędzi do modyfikacji gry
Umożliwia m.in. tworzenie nowych map przeznaczonych do gry wieloosobowej oraz solowej.
* CryENGINE™ 2
Najbardziej realistyczne środowisko, spektakularne efekty specjalne, wyrafinowany model fizyki, zaawansowane systemy oświetlenia i sztucznej inteligencji. Wszystko to za sprawą silnika gry CryENGINE™ 2!

_________________________
g1ad.jpg

Gra action RPG, bezpośrednia kontynuacja pierwszej i drugiej części Gothica, która odniosła bardzo duży sukces w Niemczech i Austrii (czyli tam, gdzie powstała gra) a z czasem jej fenomen przeniósł się do innych krajów, w tym do Polski. Marketing serii na anglojęzycznych rynkach, a przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych, był niewielki. Ma to jednak odmienić część trzecia, której kampania reklamowa ma znacznie szerszy zasięg.

Wojna z orkami skończyła się porażką ludzi. Jednak ci nigdy nie dali za wygraną. Chaos ogarnął cały kontynent, wszędzie wszczynane są bunty przeciw orkom. Część ludzi nazwała się też Łowcami Orków i całymi dniami poluje na zielonoskórych. Tymczasem nekromanta Xardas pragnie wykorzystać swoje nowe moce do zgładzenia bogów. W tych czasach jeszcze raz świat potrzebuje bohatera, bohatera, który właśnie dopłynął do Ardei, po wygranej walce ze Smokiem Ożywieńcem. Gothic III to kontynuacja bestsellerowej serii opowiadającej o przygodach bezimiennego bohatera (nadal z głosem pana Jacka Mikołajczaka). Oczywiście będzie można spotkać kilku znajomych z poprzednich części gry. W Gothic III można wykonywać misje dla : Nordmarczyków, Buntowników, Orków, Asasynów, Koczowników i Gońców Leśnych, co poprawia naszą reputację. Dzięki niej możemy wchodzić w różne miejsca, do których nie mieliśmy dostępu, kupić zbroje, porozmawiać z przywódcą… Jednak do żadnej z tych gildii nie można się przyłączyć, nie tak jak to było w poprzednich częściach. Do wykonania mamy ponad 500 questów. Gra może mieć 3 zakończenia po stronie: Innosa, Beliara lub (standardowo) razem z Xardasem. Gracz ma do dyspozycji wiele umiejętności: 3 poziomy walki mieczem jednoręcznym i dwuręcznym, kuszami, łukami i kosturami, 2 poziomy parowania tarczą oraz walki dwoma mieczami, 3 poziomy kradzieży kieszonkowej i otwierania zamków, a także metalurgię, kucie broni, wydobywanie minerałów, tworzenie mikstur o różnych efektach, umiejętności magiczne, rzucanie zaklęć a także podnoszenie siły, zdolności łowieckich, kowalstwa, kradzieży, alchemii i prastarej wiedzy.

__________________________

2258.jpg

Lost Planet jest grą akcji ze stacji Capcomu, która swą pierwotną premierę miała w styczniu tego roku. Jak może pamiętacie, japońskie studio bardzo się ostatnimi czasy uparło, by bezcześcić swe wybrane hity miernymi portami na Pecety. Oberwało się już Devil May Cry, Onimushy i Resident Evilowi. No to czemu nie iść za ciosem i nie spitolić na oczach świata swojej najnowszej, kiełkującej dopiero franszyzy? Jak powiedzieli, tak zrobili.

Brutalnie przeniesiony z telewizorów na monitory tytuł budzi zastrzeżenia już od pierwszych chwil spędzonych z klawiaturą w ręce. No właśnie, klawiaturą. Przy tego typu konwersjach zaskakująco rzadko myśli się o graczach, którzy nie mają ochoty wydawać pieniędzy na dodatkowy kontroler. Żadna to przecież sztuka obsłużyć grę akcji za pomocą narzędzi domyślnie wchodzących w skład modelowego komputera naszych czasów. A tutaj nie dość, że sterowanie zrealizowano na ogólne odwal-się, to jeszcze wyraźnie sugerowane jest nam, że powinniśmy czym prędzej pobiec do sklepu po oryginalny Xbox 360 Controller for Windows XP. Dwie stówy w tę czy w tę. Jak się bawić, to się bawić. Zwłaszcza w Polsce.
__________________________

stalker.jpg

W roku 2006, straszliwa katastrofa spowodowała eksplozję sarkofagu stworzonego wokół uszkodzonego reaktora elektrowni atomowej w Chernobylu. Pył radioaktywny został rozniesiony na wielkie tereny i przyniósł śmierć ludziom, zwierzętom i roślinom. Obszar w promieniu trzydziestu kilometrów wokół elektrowni został otoczony przez armię, a specjalna komisja nie potrafiła ustalić przyczyn katastrofy. Radioaktywna Strefa wciąż się poszerzała, a w jej wnętrzu zauważano coraz więcej anomalii naturalnych. Tajemnicza siła dosłownie rozdzierała organizmy żywe na pół lub powodowała niegojące się rany. Nieliczne ekspedycje do wnętrza Strefy napotykały na zwierzęta-mutanty, które nie wyglądały jak naturalne skutki skażenia. Katastrofa, mutanty, anomalie i skażenie - wszystko razem wyglądało jak dokładnie zaplanowana konspiracja…

Długi czas upłynął, zanim pierwsze ekspedycje mogły wejść do Strefy na odległość większą niż kilka kilometrów bez narażania się na pewną śmierć. Pojawili się nieliczni śmiałkowie, zwani stalkerami, którzy wyruszali do Strefy, aby przynosić z niej pozostałe tam artefakty, dziwne rośliny i inne przedmioty. Liczne organizacje chętnie płacą za tego typu znaleziska. Gracz staje się jednym z owych stalkerów przeszukujących Strefę. Rozgrywka stanowi połączenie elementów przygodowych, taktycznych, cRPG oraz rzecz jasna akcji, co oznacza, że S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla nie należy traktować jako zwykłego shootera, w którym bezmyślnie przechodzimy poziom za poziomem. Tu w każdym zadaniu należy uważnie eksplorować dany teren, odnajdywać artefakty, eliminować przeciwników, którzy staną nam na drodze i zagrożą naszemu życiu oraz komunikować się i współdziałać z innymi stalkerami/NPC-tami.

  • Świat gry składający się na obszar Strefy o łącznej powierzchni 20 kilometrów kwadratowych.
  • W pełni trójwymiarowa grafika (silnik graficzny własnej produkcji X-Ray), wielkie tereny zewnętrzne i dokładnie dopracowane wnętrza.
  • Dynamiczne zmieniające się warunki i mutacje w Strefie.
  • W sumie około 30 rodzajów broni, unikalne rodzaje broni - broń grawitacyjna, psychotropowa, telekineza, telepatia. Możliwość dokonywania modyfikacji broni.
  • Nieliniowa fabuła z kilkoma zakończeniami.
  • Oryginalne stworzenia o różnych zdolnościach - inteligencja stada, telepatia, telekineza.
  • Handel bronią, artefaktami i sprzętem.
  • Losowa generacja wydarzeń, zadań do wykonania, artefaktów itd.
  • Możliwość gry jedno- i wieloosobowej w trybach: Deathmatch, CTF, Team Match, Cooperative.
  • _________________________
Battlefiels%202.jpg

Battlefield 2 jest kontynuacją niezwykle popularnych PeCetowych gier z gatunku FPS o tytułach Battlefield 1942 i Battlefield Vietnam oraz siostrzaną pozycją w stosunku do Battlefield: Modern Combat dla stacjonarnej konsoli Sony PlayStation 2. Zatem warstwa fabularna przedstawia hipotetyczny konflikt zbrojny z przełomu XX i XXI wieku, natomiast w gronie rywalizujących stron figurują: Stany Zjednoczone, Chińska Republika Ludowa i koalicja państw bliskowschodnich. Oczywiście każdy obóz dysponuje bogatym arsenałem środków bojowych, obejmującym broń ręczną (karabin M-4, pistolet M-9 etc.) i przeróżne wehikuły (około trzydzieści maszyn – m.in. czołg M1A2 Abrams, śmigłowiec UH-60A Black Hawk i pojazd HMMWV).

Wirtualne pola bitew (szczegółowo dopracowane środowisko o bardzo wysokiej interaktywności) nawiązują do prawdziwych lokacji w rozmaitych zakątkach globu ziemskiego (tereny zurbanizowane, zwarte formacje leśne itp.), a jednocześnie w walce może uczestniczyć nawet ponad sto osób (rozmiar danej mapy determinuje ilość żołnierzy, obecnych w konkretnym momencie). Służba wojskowa przebiega nie tylko w ramach pierwszej linii frontu, ale również w sztabie dowódczym – usatysfakcjonowani powinni być więc miłośnicy strzelania i wytrawni stratedzy. Czynione postępy owocują wzrostem rangi militarnej użytkownika, co łączy się z odblokowywaniem ukrytych niespodzianek (np. dodatkowe rodzaje uzbrojenia).

Oprócz zupełnie nowego „silnika”, generującego skomplikowaną oprawę wizualną 3D, zaimplementowano także zaawansowany zbiór algorytmów fizycznych. Realizm zwiększa innowacyjny system, odpowiedzialny za podatność materiałów na penetrację. Trzeba zatem nieustannie uważać, aby znajdować osłonę w należytych miejscach, gdyż drewniany płot ceglanemu murowi nierówny.
_______________________

[[image

Kategoria: PC » Gry
Wydawca: CD Projekt
Klasyfikacja PEGI:
Gra przeznaczona dla osób w wieku powyżej 18 lat. Gra zawiera elementy przemocy. Gra może przerażać dzieci. Gra zawiera treści erotyczne.
Wersja językowa: pełna polska
Wymagania:
Microsoft Windows XP SP 2, Vista (wszyskie aktualizacje), Intel Pentium 4 2,4GHz lub AMD Athlon 64 2800+, 1GB RAM (Win XP) / 1,5 GB (Vista) karta graficzna - 128 MB RAM, z DirectX9 Vertex Shader/Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce 6600 / ATI Radeon 9800),

Pierwsza gra komputerowa na podstawie prozy Andrzeja Sapkowskiego!

W skład wydania wejdą

* DVD z grą Wiedźmin
* bonusowy z materiałami Video, oraz innymi materiałami kolekcjonerskimi (tapety, arty itp.)
* Soundtrack z gry Wiedźmin
* Instrukcja do gry
* Poradnik Gracza
* Opowiadanie Andrzeja Sapkowskiego
* Mapa świata gry oraz mapa Wyzimy

Wielowątkowa, intrygująca fabuła gry oparta na bestsellerowej powieści Sapkowskiego. Widowiskowy, tętniący życiem świat, oparty o silnik mistrzów gatunku cRPG - BioWare - gwarantuje rozgrywkę na najwyższym poziomie. Realistyczny, wzorowany na średniowiecznych traktatach system walki, zrealizowano z rozmachem dzięki technologii motion capture.

Rzuć wyzwanie przeznaczeniu i odkryj świat, w którym nie istnieje prosty podział na dobro i zło, a ludzie często okazują się gorsi niż potwory. Stań się częścią legendy, która nie ma zakończenia…

Wiedźmin został stworzony, by przypomnieć ludziom czemu zaczęli grać właśnie w gry RPG. - IGN.com (USA)

Wiedźmin to intrygująca gra role-playing, która miejmy nadzieję, doskonale połączy nowoczesną rozgrywkę z wrażeniami znanymi tylko z klasycznych role-playing, znakomicie stworzonymi postaciami i bogatą fabułą. - Gamespot.com (USA)

Zbudowana na Aurorze gra wyprzedza Neverwinter Nights o miliony lat świetlnych. - Eurogamer (Wielka Brytania)

Historia przeniesiona z książek na komputer pozwoli Wam wczuć się w grę jak nigdy wcześniej. - Micromania (Hiszpania)

Ze wszystkiego, co zobaczyliśmy na GC jednoznacznie można teraz stwierdzić tylko jedno: The Witcher to niezwykle poważny projekt (…)wszystko wygląda tak niesamowicie, że aż trudno uwierzyć. - Igromania (Rosja)

* Najbardziej oczekiwana gra RPG roku 2007!
* Gracz wciela się w postać legendarnego Geralta z Rivii,
* Nieliniowa, wciągająca fabuła, w której każda decyzja ma wpływ na jedno z trzech możliwych zakończeń gry,
* Każde z zadań można ukończyć na różne sposoby,
* Ponad 150000 nagranych słów dialogów!
* Niezwykle szczegółowa, bogata oprawa graficzna oparta na silniku Aurora firmy BioWare z licznymi modyfikacjami twórców gry.
* Unikalny, rozbudowany i dynamiczny system walki oparty na sześciu odmiennych stylach,
* Setki sesji w technologii motion capture, by gra wyglądała jeszcze bardziej realistycznie,
* Ponad 250 zróżnicowanych umiejętności pozwalających na indywidualny rozwój bohatera,
* Przejrzysty interfejs gry pozwoli cieszyć się rozgrywką na każdym poziomie zaawansowania,
* Kilkadziesiąt godzin przygód wypełnionych intrygującą historią, akcją i magią,
* Profesjonalne filmiki do gry zrobione przez nominowanego do Oscara Tomka Bagińskiego i Platige Image,
* Niepowtarzalne, bogate i ekskluzywne polskie wydanie.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License